balbocegimm Remziye_2121 suan an çok kötüyüm herseyden tiksiniyorum kusmaktan bulantıdan bıktım inşaallah bu günleride atlaticaz 11+2 oldum 2.trimestir i sabırsızlıkla bekliyorum
Zezeeeyyldrm Remziye_2121 hayirlisiyla saglikla olsun inşallah 😊 ama en sonki kontrolumde 1 hafta ilerde gorunuyodu haftasi niye acaba
perilice123 Dilekcnkn ben de bazen yüzüstü yatıyorum ama çok duramıyorum öyle. Sağa doğru yatınca da rahat edemiyorum sola doğru yatınca rahat ediyorum. 🙈
Dilekcnkn perilice123 ben hep rahatsız yatıyorum belimin ağrısından duramıyorum artık sabah kalktığımda
perilice123 Hayriyee67 benim migrenim var. O yüzden önce mentollü yağ sürüyorum alnıma şakaklarıma. Eğer geçmez artarsa o zaman parol alıyorum am şuana kadar iki kere falan aldım sadece.
Emosss35 kucukadam 13+6 bende canim son adet tarihine göre 3 ekim ama ultrasona göre 26 eylül tabi daha erken davranmazsa minnaklar 🤦🏻♀️😅🤣
perilice123 Dilekcnkn ay ben de ya özellikle sağ veya yüzüstü yatınca karnım çatlıycak gibi hissedyorum🙈 üstelik öyle büyük bir karnım da yok anlamadım.