kucuktosbik27 karnımın bir tarafı sivriliyor böyle sanki istiyorlarmış gibi içerden sert oluyor ama çok dertte değil bu bende 3 haftadır falan oluyor sonra ben kalkıyorum yürüyorum geçiyor en fazla 2 dk falan sürüyor ben bunu çocuk o tarafa geçince oluyor heralde diye biliyordum bu zamana kadar ama nette kötü şeyler okuyunca korktum pazartesi gideceğim zaten doktora o zaman soracağım bakalim