34+2 haftalığız.Benim de karnım sertlesiyordu ama hissettiğim bi ağrı yoktu. Nst de sancı çıktı. Prepar serum verildi. Ciğer geliştirici yapıldı. Nidicard diye bi ilaçla eve çıkardı. Pazartesi kontrolüm var umarım azalmıştır kasılmalar. Herkesin aynı olmuyor tabi. Zamaninda gelsin bütün bebekler inşallah. Böyle ilaçlarla duruyor mu kasılmalar acaba endişe ediyorum.