buseazizoglu Suzii-90 ay canımm çok teşekkür ederim haber verdiğin için 🙏🏼 Unutmamışsın 🥰 benimde 36.haftamda bırak demişti ya ama ben 37.haftamın başında bıraktım canım pazartesi 38+0 oluyorum o gün kontrolüm var bakalım artık açılmam var mı diye bakılacak 🥰
Suzii-90 buseazizoglu insallah hayirli zamanda gelir canim benim bebisde dönmüş baş aşağı🤭 insallah vaktinde gelir aşağı dönünce hemen gelecekmiş gibi oldu korktum 🥴ptesi güzel haberler alırsın insallah 🥰
buseazizoglu Suzii-90 maşallah kuzum hiç merak etme benimki 27.haftasından beri baş aşağı. Gelse benimki gelirdi ☺️☺️☺️
Suzii-90 buseazizoglu evet öyleymiş insallah supriz yapmaz bide serklajliyim 🥴 2 hafta daha beklese iyi olur 😬 seninki de 11 haftadır asagidaymis başı baskı hissetmeye başladın mı kanala girince baskı oluyormuş
buseazizoglu Suzii-90 hayırlısı neyse o olur canım hiç merak etme 🙏🏼 Bu zamana kadar baskı yoktu ama bu aralar hafif hafif baskı oluyor yarın 38 haftalık oluyorum zaten artık normaldir diye düşünüyorum 🥰
Cidemkisa Gul2528 30. Haftadan beri oluyor benim 36 olduk nst de sancı falan cikmio kısa süreli ve pozisyon değişince düzeliyo o yüzden sıkıntı yok benim