senaagc panik olmaniz cok dogal tabi, benmde basimdan gecti cok zor gunlerdi..
ama elinizden geldigince sakin kalmaya calisin
eger saglikli bi bebek varsa ki insallah vardir
bu bebegin etkilenmemesi icin uzulmeden bekleyin bolca okuyun
koruma duasi okuyun her aksam uc kere
bismillahillezi la yedurru ma asmihi sey un fil arzi vela fissemai vehuvessemiul alim
internetten tam okunusuna bakin..
her kim bu duayi aksama erisince 3 kere okursa birdahaki aksama kadar hicbir bela musibet gelmez diye hadisi serif var..
dularim sizinle