senaagc Bende öyle oldum iki günde bir iki katına çıkması lazımmış normal gebelikte yani kan değeri çok yavaş çıktığı için kese var içinde bebek yoktu doktor boş gebelik olabilir dedi dediği gibi de çıktı kese boştu içinde bebek yoktu seni üzmek istemem ama Doktorlar söylediyse bir bildiği vardır her şey nasip ben ben de çok üzüldüm ağladım ama elimizden hiçbir şey gelmiyor Rabbim ne isterse o olur inşallah Bir sıkıntın yoktur