senaagc Bize de öyle söyleyip korkuttular hep. 9. haftada göründü kese de bebek de. Beta değeriniz gün geçtikçe artıyorsa canınızı sıkmayın. Biz sonradan öğrendik bazılarında geç görünüyormuş, 11. haftada bile görünenler varmış. Doktorlar hemen korkuyor insanı, her şeye hazırlıklı olun diye herhalde.