senaagc Merhaba bayanlar 2 gün önce gebe kaldıgımı öğrendim doktora gittim kanda 70 cıktı ultrasondada gözükmedi kese doktor dıs gebelik olabilir dedi beni baya korkuttu veya kese boş olabilir falan dedi neyse bugün tekrar kan vericem 2 katına cıkması takdirde herhangi bir sağlıksızlık söz konusu mu?
Dilekcnkn senaagc daha 70 yaaa benim son adet tarihimle uyumluydu 333,5 falandı ben keseyi gördüm 2 hafta üst üste hastahaneye gittim bebek kalp atışı derken valla aynı öyleydim uzun yıllar doğum hapı kullandım biraz korkuyordum ne zaman kalp atışı duydum rahatladım inşallah sende duyarsın canım şu an çok ama çok erken korkma
Baloglum20 senaagc 70 le görünmedi boş gebelik mi dedi 🙄 o doktor doktor olduğuna emin mıymış.Benim beta pztsi 524 tü şimdi 2000 civarı olmasi gerek bende kese gorunmedi henüz canım.Daha 1 hafta 10 günlük o bebiş 70 sonucla
senaagc Baloglum20 o kadar korkuyorum ki , kan değerim 2 katını gösterdiginde bebek var olmuş oluyor mu ben anlamadım yani gebe miyim degil miyim
Nasip_kismet senaagc ayni durumu yasadim ertesi gun gel bebek yokdediler karindan girunmedi ayni gun baska yerde doktor alttan bakti bi zarari yokmus alttan uktrasonun perinatolji doktoru bakmisti hemde ve cok hassas davrandi . gordu bebisimi insaallah hayirlisiyla guzel haberler alirsiniz.
Smrtgsn senaagc aynı şeyleri yaşadım inan. 32 ile öğrendim hamileliğimi. Kimyasal gebelik dediler. Ama şuan 9+4 olduk. Kalp atışlarınıda duyduk. Hiç üzme kendini stres yapma. Sadece sağlık ocağında 2 günde bir kan ver, 2 kat artması lazım. Sonrasında iyi bir doktora gitmeni tavsiye ederim. Gerçi doktorlar ilk önce hep böyle kötüyü söylüyorlar umutlandırmamak için. Ama sen gönlünü ferah tut. Sağlıklı bir gebelikse zaten annesine sıkı sıkı sarılacaktır :)
Baloglum20 senaagc Korkma 2 katı arttıkça gebelik vardır.Hic üzülme.Allahim nasip eylemiştir hayırlısıyla 😊 Bak bende gittim çok bir şey göremedim 4 haftalık civarı Benimkide Allah’ım sen büyüksün hayırlısıyla haftaya görmeyi nasip eyle dedim geldim.Ama başka doktora git olur mu.70 le boş gebelik nasıl der.
Busra_korkmazz senaagc oncelikle sakin olun, tam olarak ne gun kan verdiniz ? beklenen adet gunu? Uc gun sonrasi ? verdiginiz tarihleri yazinda daha detayli yardimci olmaya calisiyim. İns dis gebelik deildir
ceylan_oztrk senaagc Bende öyle oldum iki günde bir iki katına çıkması lazımmış normal gebelikte yani kan değeri çok yavaş çıktığı için kese var içinde bebek yoktu doktor boş gebelik olabilir dedi dediği gibi de çıktı kese boştu içinde bebek yoktu seni üzmek istemem ama Doktorlar söylediyse bir bildiği vardır her şey nasip ben ben de çok üzüldüm ağladım ama elimizden hiçbir şey gelmiyor Rabbim ne isterse o olur inşallah Bir sıkıntın yoktur
senaagc Smrtgsn çok korkuyorum inanki yani bugün 150 cıksa bile bebek var mı yok mu onu bile anlamıycam, ne zaman tam anlamıyla belli olur icim rahat eder
SerpilEsra senaagc son adet tarihiniz kac doktorunuzu degstrn ben ilk oglumda 61 le ogrendim hcbise gozukmedi 6 haftalikken gorebldm suan 2. De degerim 3953 ken kesem gorundu
Smrtgsn senaagc kalp atışlarını duyduğun zaman için rahatlayacak. :) 7. Veya 8. Haftada duyarsın. 2-3 hafta daha beklemeni tavsiye ederim. Ultrason için.
Baloglum20 senaagc betanın 2 günde bir en az %66 artması lazım canım sen hesap et çıkan sonuca göre 👍
SerpilEsra senaagc gec dollenmede olabilir benimde 16 subat son tarihim gerekrse baksn alttan hicbir agrisi yok can yakicak birsey yapmyor ultrasonla bakiyor sadece