CansuCansu Anneoluyorumbennn valla bilmiyorum ilerde ne olur ama. Suan hiç şikayetim yok inşallahda böyle devam eder🙏🏻❤️
CansuCansu Almira89 inşAllah biraz önce şikayetler biter 🙏🏻 İnşAllah benimde hep böyle devam eder 🙏🏻❤️
TubaUzar CansuCansu doğurdum canım sabah 08:45 te oglusumu aldım kucağıma hastanedeyiz şimdi yaramaz 2 hafta erken geldi
deletedmom6295 CansuCansu 11. haftadayım benim de bulantım olmadı bence şükredip bulantıyı çağımayın 😀
Asiyeece123 Benim 35 haftalik hamileyim bugune kadar cok şükür hic bulantim olmadi cok rahat bi hamilelik gecirdim ins sizinde oyle olur😀
Mami CansuCansu 8 ayım bitiyor ben hoc yasamadim.cok sukur ama aşıri baş agrisi migren seklinde yasadim
Mervezcanen CansuCansu Benim hic Mide bulantim ve Kusmam olmadi herkesde olacak diye birsey yok ki canim sanslisin bak sende.