Mervezngn CansuCansu 17 haftalık hamileyim bulantı kusma olmadan gezerek geldim bu zamana dua et seninde böyle olsun😄
CansuCansu Tubasim bu gün gittim 7.22mm gözüktü çok şükür 5-6 hafta arasıymış öyle dedi doktor haftaya pazartesi tekrar gidicem
Babubaa CansuCansu olmaması ne güzel işte.. bebek iyi sen iyisin harika birşey bu😊 keyfini çıkar. Yemeğin resmini görsem öğürüyorum o kadar 🙁
cherry6128 Babubaa bussuru şey denedim olmuyor canım geçmiyor haşlanmış patates iyi gelir dediler ama gelmiyor sanırım tamamen bunyeyle alakali bişey eğer sende bulursan bana soylersin☺
busrasahinn CansuCansu canım 24 haftalığım hiç midem bulanmadı desem yeri boşver daha iyi oluyo ne güzel rahat gecirirsin işte 😊
UluElif CansuCansu bende istifrarsız ve bulantısız hamilelik geçiriyorum sadece ilk zamanlar sabahları aç olduğum için bulantım olurdu o kadar
Rzgrmrv93 CansuCansu ben 28 haftalık hamileyim benim de hiç olmadı hamileliğin rahat gececek demekki ☺️
Kelebek1 Bence olmadı diye dertlenmeye gerek yok 😌 benimde mide bulantım olmuyordu 12. Haftada başladı ve hiç olmasa be iyiymiş 😔
CansuCansu betulll58 bu gün bende hastaneye gittim normal ulyurasyondan baktı 7.22mm olmuş 5 -6 haftalık dedi banadaa
Tostosunannesi CansuCansu Ilk basta oyle görünüp umarım 8.haftada baslamaz bulantın falan dua et baslamasın 🙏🏻 En zorlu dönemlerdeyim insallah olmaz sana, bana oyle oldu çünkü🙇♀️ Açlıktan ölmeden kusmalarım gecsin amiin 🙇♀️