Guldenn CansuCansu ben 12+3 haftalık hamileyim çok şükür hiç bulantım olmadı şanslı olan annelerdenim.seninde olmaz inşallah hiç
Anneoluyorumbennn CansuCansu kuzum ben 11.haftadayim benim de hiç bişeyim olamadı bende endişeleniyorfum ama bu haline dua et 😁 valla bulantısı olanlar çok zor durumda. ☹️
CansuCansu Anneoluyorumbennn valla bilmiyorum ilerde ne olur ama. Suan hiç şikayetim yok inşallahda böyle devam eder🙏🏻❤️
Almira89 CansuCansu masallah de ins hic olmaz😊 benim 7 den sonra basladi 16. Haftada yavas yavas bitti beni de bitirdi😥
CansuCansu Almira89 inşAllah biraz önce şikayetler biter 🙏🏻 İnşAllah benimde hep böyle devam eder 🙏🏻❤️
CansuCansu Cmr2012 inşAllah ilerleyen zamanlarda ne olur bilmiyorum ama suan kendimi hiç gece gibi hissetmiyorum bulantı yok kusma yok tiksinme yok aşerme yok uyku yok rutin hayatıma devam ediyorum sandece regli olmuyorum 😅 tek fark bu 🙈
CansuCansu Habibeseyit ALLAH razı olsun rabbim kolaylık versin kuzum inşAllah rahat bir gebelik geciririm 🙏🏻❤️ Sende sağlıcakla kal😚
CansuCansu Aysenurtsr bende öyle düşünüyorum bakalım zaman göstercek inşallah rahat bir gebeliğim olur🙏🏻
CansuCansu cherry6128 inşAllah 🙏🏻 Öyle olur ya ilk gebeliğim olduğu için ister istemez insanın aklına olmıcak şeyler geliyor
CansuCansu Elos rabbim yar ve yardımcın olsun canım benim 🙏🏻 Bakalım inşallah böyle devam ederde rahat bir gebelik geçiririm 🙏🏻
CansuCansu TubaUzar rabbim yar ve yardımcın olsun kuzum Allah evladını sağlıklı birşekilde kucağına almayı nasip etsin 😍❤️🙏🏻
TubaUzar CansuCansu doğurdum canım sabah 08:45 te oglusumu aldım kucağıma hastanedeyiz şimdi yaramaz 2 hafta erken geldi