CansuCansu canımm sükretmen gerek bende ilk haftalarımda senin gibi neden bende de belirti olmuyo diye sürekli değişik duygular hissederdim ama hamileligim çok zorlu geçti çok şükür simdilik biraz toparladim 20 haftalik olduk. Sende ya bünyeden dolayı olmaz o belirtiler yada ilerleyen zamanlar emin ol baslıcaktır ..💕 Saglıcakla kal kuzum.