Jade06 bus91 Benim doğumum da 19 Mayıs görünüyor. Doğal doğum olsun istiyorum, henüz hiçbir şey belli değil. Bakalım nasıl ilerleyecek? Gün geçtikçe heyecanım artıyor :) Sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz 🙏🏻
Unl SudeSelennnn gerçekten öyle birde insan gün yaklaştıkça her duyguyu aşırı yaşıyor sabırsızlık merak heycan korku hepsi var 😂
Sulleersoy Son 43 gün bayramın sok günü 40 hafta olacak herkes tatilde olur doktoruma ulaşamam diye çok korkuyorum önümüzdeki kontrolde soracağım
elediyebiri SudeSelennnn safak 35 😂 izmirdeyiz Bugün 😂 Normalde 7 mayis Ama nisanin son haftasini göremem sanirim. Bebisim Cok sabirsiz ve Dogum pozisyonuna girmis coktan 🙈 Kafasiyla bastiriyor bazen 😂