Merhaba benim de 31+1 büyük ihtimalle sezeryan olacak, çünkü kistim de var.
2 gündür karnım taş gibi tüm karnım kabızlık yaşıyorum ondan mı
Bebek hareketi normal
Ama karnım basketbol topu gibi sert, bu durum normal mi yoksa acile gitmeliyim?? Başına gelen var mı?