SudeSelennnn maşallah ben hala dolap yerleştiriyorum ya beşli üçlü takımları filan nasıl koysam bi türlü bulamadım askı olmuyo beş parçayı asamıyorum, katlasam da hepsini ayrı ayrı altlar üstler şapkalar diye mi ayırsam bilemedim ? Fikrin var mı ya da önerin?