Nurcanakkaya melikeyldrm_54 anldm devlete gidiyordum artık özele geçicem o da randevum cumartesine o gün sorarım diyordum bu gün şiddetlendi
Baobap Nurcanakkaya bende yaşıyorum hatta az önce art arda oldu. Çok acıyor. Ama bende bi kaç haftadır oluyor yeni değil. Şu an 34+2 yim
Baobap SudeSelennnn geçen hafta 2400 dü. Bebeğin kilosundan ziyade zor bir hamilelik geçiriyorum. Çok yoruldum artık. 1 ayım iyi geçti sadece. Kalan her ay zorluklarla doluydu. Hala da öyle. Bıktım🤦♀️
SudeSelennnn Baobap Allah yardımcın olsun bende çok zorlanıyorum şuanda koronayım ikinci kez yakalandım öksüre öksüre geçiyo maalesef gebelik
Baobap SudeSelennnn ayyyy çok üzüldüm🥺 çok geçmiş olsun. Ballı ılık süt bide balla zencefili karıştırıp tüketin. Öksürük çok bela bir şey. Umarım hemen iyi olursunuz😕
Adasmother @[silindi] kaç kg bebeğiniz, ben şu an 32+2 yim. 30+5 teyken 1900 grdı ve banada iri bebek dedi doktorum 🤭
[silindi] Adasmother 32+4 te 2600 gr 47 cm Di canım 28de gittiğim de de 1760 gr 42 cmdi benziyor sanki muhtemelen sizinde bu civarlardadır
Buketkucuk SudeSelennnn 38 günümüz kaldı eğer 40haftalık doğarsak ama bana 38 haftalıkken doğacakmış gibi geliyor bilmiyorum öyle hissediyorum çevremdeki yakınlarım öyle hissediyor bakalım nasip🦋😜