Baobap SudeSelennnn geçen hafta 2400 dü. Bebeğin kilosundan ziyade zor bir hamilelik geçiriyorum. Çok yoruldum artık. 1 ayım iyi geçti sadece. Kalan her ay zorluklarla doluydu. Hala da öyle. Bıktım🤦♀️
melikeyldrm_54 Nurcanakkaya bebek baskı yapıyodur bende son aya girince olmaya başladı ama doktoruna sor istersen için rahatlar cnm
Nurcanakkaya melikeyldrm_54 anldm devlete gidiyordum artık özele geçicem o da randevum cumartesine o gün sorarım diyordum bu gün şiddetlendi
SudeSelennnn melikeyldrm_54 uygulamaya göre 29u ama 7sinde gidicem hastaneye net bir tarih almak icin bakalım hayırlısı 🌸
[silindi] SudeSelennnn 40a kadar durmuyor kız bebekler bebekte iri dedi doktor 37dr bile gelebilir dedi o yüzden canım ilkinde Nisan sonuydu başında dogdu 😄
SudeSelennnn [silindi] kuzum benim en hayırlısı hangi günse o zaman gelsin Allah kalbinize göre versin inşallah 😍
Mucizeler2 SudeSelennnn ben de 30+3 oldum ama bayram gibi gelirler diye düşünüyroum. 38 haftalara ulaşamayız sanırım. Tek yumurta İkizleri 🙈
Hulyapoyraz 3851 doğum tarihi değişmiyor bnmde bugin konturolum vardi 2hafta onden gidiyor dogum tarihimiz ayni 12mayis planlı sezeryan
bus91 SudeSelennnn henüZ bişey hissedemiyorum garip bi boşluk. 🙈 hayırlısı biraz korku var ama bide çok ağırlaştım zor oluyor uyumak kalkmak bıras fazla kg aldım 🙈👻
Unl SudeSelennnn gerçekten öyle birde insan gün yaklaştıkça her duyguyu aşırı yaşıyor sabırsızlık merak heycan korku hepsi var 😂