Adasmother @SudeSelennnn normalde görünen 26 mayıs ama şu an bile çok fazla ağrım var o kadar beklemeyecek gibi hanfendi 🙄🤦♀️
bus91 SudeSelennnn henüZ bişey hissedemiyorum garip bi boşluk. 🙈 hayırlısı biraz korku var ama bide çok ağırlaştım zor oluyor uyumak kalkmak bıras fazla kg aldım 🙈👻
Mucizeler2 SudeSelennnn ben de 30+3 oldum ama bayram gibi gelirler diye düşünüyroum. 38 haftalara ulaşamayız sanırım. Tek yumurta İkizleri 🙈
Nurcanakkaya SudeSelennnn kızlar 35 haftam girdim çok acil bilgisi olan cevap verebilirimi 1 haftadır hafifce vardı bu gün şiddetlendi özel bölgemde iğne batması gbi acı oluyor bu gün hiç kesilmedi canım çok acıyor kendisi yaşayan var mı
melikeyldrm_54 Nurcanakkaya bebek baskı yapıyodur bende son aya girince olmaya başladı ama doktoruna sor istersen için rahatlar cnm
Baobap Nurcanakkaya bende yaşıyorum hatta az önce art arda oldu. Çok acıyor. Ama bende bi kaç haftadır oluyor yeni değil. Şu an 34+2 yim
EliMehdimom Bende insallah sezeryan olcam 5 mayis istiyorum amma oglusum qaliba erken gelmek istiyor😊nisan sonu falanda ola bilir doktorum soyledi.insallah sagliqli gelsin bebislerimiz🙏
[silindi] SudeSelennnn 40a kadar durmuyor kız bebekler bebekte iri dedi doktor 37dr bile gelebilir dedi o yüzden canım ilkinde Nisan sonuydu başında dogdu 😄