ipekursat cansuyldz33 aaa benimde bugün 32+6 riskli bi gebelik o yüzden tarih hiç konuşmadık ama sezeryan olucam büyük ihtimalle sizim tarihi görünce bi heycanlandım sağlıklaaa alın kucağınıza😇🐣
3851 SudeSelennnn tahmini dogumum normaldw 5 mayis ama 2 gun once bebegin onde gittigini ogrendim normalde 34 haftalik hamileym ama domtor 10 gun onde gidio dedi ne zaman dogar bilmiyorum dogum tarigi degiar mi acaba
Hulyapoyraz 3851 doğum tarihi değişmiyor bnmde bugin konturolum vardi 2hafta onden gidiyor dogum tarihimiz ayni 12mayis planlı sezeryan
bus91 SudeSelennnn normalde 19 mayıs ama 10 mayıs sezaryen tarıhı aldık hazırlıklar oğlumun hazır benım bi kaç eksiğim var bakalım az kaldı 🤰🏽💕
Jade06 bus91 Benim doğumum da 19 Mayıs görünüyor. Doğal doğum olsun istiyorum, henüz hiçbir şey belli değil. Bakalım nasıl ilerleyecek? Gün geçtikçe heyecanım artıyor :) Sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz 🙏🏻