esratalha çok geçmiş olsun bende ağrıdan muzdariptim ve dişim görünürde ikiye ayrılmıştı diş doktoruna gittim çekilmesi lazım bu diş kurtulmaz dedi konsültasyon yazdı yani dişi çekmek için doktora götürdüm onayladı 8. Aya kadar diş tedavi yapılabilir dedi çarşamba günü çektirdim ağrısı hafifledi antibiyotik ve gargara yazdı. Şuan rahatladım sizde doktorunuzla görüşün geç olmadan