esratalha Arkadaşlar 3 gündür geçmeyen diş ağrım var Largopen kullanıyorum ama sanki hiç hafiflemiyor. Tuzlu su ile gargara yapıyorum. Başka önerebileceğiniz doğal bir yol var mı 🥺
Bsr159 esratalha bana nerdeyse mum tutturdu dişim yataklara düştuydum elim yuzum şişince doktor diş çekimi için izin kagıdı verdiniz sure largopen kullandım antibiyotik sonra da gidip çektirdim sonunda
Oglumveben34 esratalha majezik gargara yutmuyorsunuz zaten ama dişi uyuşturunca insana bir rahatlık geliyor dünya varmış diyorsunuz resmen
esratalha mucizebebek03 27+3 üm, hamile kalmadan evvel diş tedavisine başlamıştım. Yarıda kaldı kanal için açıldı ama ilacı konulmadı yarıda kaldı öyle 🙈
Rabia112 Çok abartmayacak şekilde karanfil yağı kullanabilirsin canım. Eğer 23 24 25 haftalardaysan kanal tedavisi yaptır derim 😊 ben yaptırdım öyle kurtuldum
esratalha Oglumveben34 tuzlu su bi nebze rahatlatıo ama sonra tekrar başlıo. Largopen ve parol verdi doktorum 🙈
Asyakuzusu esratalha Canım bende sorun oldu. Yalnız erteleme. Çünkü crp kan testi yüksek çıktı. Diş diyip geçme. Bazı dişler bebeğede zararmış. Erken doğum riski oluştıruyor dedi doktor. O yüzden hangi haftada olursan ol doktora mutlaka git ve baktır.
Gamzeee89 esratalha 25 haftamda diş çekimi yaptım ondan 1 hafta önce antibiyotik kullandım we 12 saat arayla arveles içtim doktorum söyledi 2 3 tane 12 saat arayla içtim yoksa dayanılıcak gibi değildim şükür sonunda çektirdim kurtuldum çok geçmiş olsun
mucizebebek03 esratalha offf yaaa o diş ağrısı çok kötü ALLAH yardımcın olsun inşALLAH canım 3. Trimistere girmişsin çok geç artık 😌❤🌹
Gamzeee89 esratalha ama daha doğumuna çok war benim iki dişimde ağrım wardı 1 ini çekti eğer öbüründede ağrın çok olursa gel Bi bakalım dedi dişin çürük olmasıda tehlikeli doktoruna sordunmu peki izin kağıdı için
esratalha Gamzeee89 henüz gitmedim ki 🙈 bir de dişimi memlekette yaptırmıştım. Yarım kalan tedavi kimse bakar mı bilmiyorum çektirmek de istemiyorum kaplama yapılcaktı çünkü😞
escmrk Diş eti çekilmesi vardı benimde sadece 1 dişimde yıllar önce. Şimdi yine şişti aynı yer, aynı kremlerden tekrar kullanabilir miyim acaba yarın eczaneye sorucam
Gamzeee89 esratalha bakarlar canım niye bakmasınlar hem hamilesin hem bide diş ağrısı çekiyorsun o ağrıyı yaşayan bilir oturup hüngür hüngür ağlıyordum 😓inşallah sende biran önce kurtulursun ihmal etme ama