Zyneepemree esratalha çarşamba günü diş ağrım tuttu bütün gece uyuyamadım sabah doktora gittim dudağımda ucuk olduğu için bişe yapamadı ama geçmedi yine denemediği hiçbir şey kalmadı bugün mecbur tekrar gittim uçuğa bant yapıştırıp sinirini aldı Allah’a şükürler olsun bi diş hekimine gözükün
esratalha Zyneepemree gittim aslında özelde de yaptırmıştım hamile kalmadan önce. Yarıda kaldı memleketteyken tekrar gittim doktoruma ama seni zorlamaz dedi sanırım azcık azaldı da inşAllah bu şekil devam eder 🙈🙈
Zyneepemree esratalha ağrımazsa idare eder ama ağrıdığında hiç değilse sinirlerini aldırın onun bi zararı yokmus ben doktorumla da görüştüm
Simge16 Bende 38. Haftamdayım dişimde bi kırıklık oluşmuştu son zamanlarındayım diye gidemedim doktora bu akşam ağrı başladı dişimde sirkeli suyla gargara yaptım ama bir işe yaramadı ağrı kulağımada vurdu bu sefer parol içsem zararı olmaz değil mi
2prensannesi2008 esratalha dişinol alablirsin biraz olsun uğuşturuyor birde anestol pomad diye bikrem var oda iyi şuan aynı dert bendede var hangi dişim olduğunu bilmiyorum sağ tarafım alt üst komple agrıyor dişimin biri kırık bitanede cektirmştim cekik olan yer bile ağrıyor 1 haftadır 😔
esratalha 2prensannesi2008 Benimki geçti sayılır largopenle çok şükür, Allah size de şifa versin tez zamandaa
Mom053 esratalha ah o diş ağrısı. On gündür çekiyorum. 20. Haftamdayım. Bazen şiddetli sızı oluyor ilaç içmiyorum dayanıyorum. Sonra geçiyor. Şiddetli olursa dayanamam o zaman gideyim çaresine bakarım diyorum. Sizce beklemeli miyim
Sed22-09 esratalha canım 4 5 6 aylardaysan eğer dolgu veya kanal tedavisi yaptır kurtul derim ben iki dişimide yaptırdım kurtuldum başka türlü geçmek bilmiyor
Sed22-09 esratalha bende şuan 7. Ayıma girdim bu perşembe kanal tedavisi yapılan dişime dolgu olacak doktoruma aradım sıkıntı olur mu diye hayır yaptır dedi
esratalha Sed22-09 evet dolgu yapılıo önceden kanal işlemleri yapıldı ise benim yapılmadı o yüzden artık çok geç 😂