HlyaDoan deletedmom204 benim de içimden hep erkek geçiyo ama doktor kız diyo inşallah bunda yanılma yoktur bu dogrudur
deletedmom204 Seher7213 daha hic yanilma oldugunu gormedim ben ama ALLAH bilir tabiki. Diyorum ya kendi dogumumuza kadar baktik hep dogruydu. Ben kendi bebegime baktim erkek cikti doktor erkek dedi
Seher7213 deletedmom204 tabiki orasi oyle benim anlamadigim bisey var bu takvimlere gore yasa 1 2 eklememiz gerekiyormu ?? Mesela ben mart dogumluyum +1 eklemek gerekiyormus dediler oyle degilmi sendeki
Aras deletedmom204 kendi doğumunuza kadar mı baktınız? 😳 anneniz size hamile kalmadan ki son adet tarihini hatırlıyor mu enteresan 😀
deletedmom204 Kbrazcan 2018-1991=27 oluyor ama daha ayina gore soldurmamis olabilirsin ama takvimde buna gore bakiyosuun 😊😊
Zynpcgtyozer deletedmom204 Aaa ozmn ben 28 yazmistim yasima kiz demistin ben 28.09.1989 dogumluyum ozman 29 yasindami oluyorum.mayista hamile kaldim bana yeniden bakabilirmisin yada benmi yanlis anladim dogrumu baktin canm
Sumuss deletedmom204 bide bana bakar misiniz rica etsem 🙏 23.04.1993 dogum tarihim.. 19 mart son adet tarihim. 🙏
DenizD deletedmom204 deletedmom204 canım müsait olursan bana da bakarmısın Hamile kaldıgım yaş 27 suan 28 ım 7 kasım son adetim
Sumuss deletedmom204 valla mart olmasi lazim. Doktorum kiza benziyo dedi ama kizda olsa erkekde olsa saglikli olsun yeter ki 🙏
deletedmom204 deletedmom204 aimdi adetvtarihin 20 si oldugu icin hamile kalman nisani bulmus olabiliyor nisansa eger kiz ama martsa erkek. Ama bence nisan oluyor zaten adetin 7 gun surse yumurtlaman nisana gelmis oluyor