Sumuss deletedmom204 valla mart olmasi lazim. Doktorum kiza benziyo dedi ama kizda olsa erkekde olsa saglikli olsun yeter ki 🙏
Kumsal_asya deletedmom204 5 yaşında kızım var. Sağlıklı olması çok önemli ama benim çok sıkıntılı hamileliğim oluyo. O yüzden 1 de erkek istiyoruz.allah biliyo ya ☺️ Çünkü daha düşünmüyoruz. Allah razı olsun. Tüm annelerin bebişleri sağlıkla doğsun inşallah 😘
deletedmom204 deletedmom204 aimdi adetvtarihin 20 si oldugu icin hamile kalman nisani bulmus olabiliyor nisansa eger kiz ama martsa erkek. Ama bence nisan oluyor zaten adetin 7 gun surse yumurtlaman nisana gelmis oluyor
Atalante2705 deletedmom204 ya çok uzun zamandır bekliyorum yeni hamile kaldım çok merak ediyorum cinsiyetini bakarsan çok sevinirim 27.07.1993 Doğum tarihim 24 mayıs son adet tarihim
Zynpcgtyozer deletedmom204 Aaa ozmn ben 28 yazmistim yasima kiz demistin ben 28.09.1989 dogumluyum ozman 29 yasindami oluyorum.mayista hamile kaldim bana yeniden bakabilirmisin yada benmi yanlis anladim dogrumu baktin canm
Seher7213 deletedmom204 tabiki orasi oyle benim anlamadigim bisey var bu takvimlere gore yasa 1 2 eklememiz gerekiyormu ?? Mesela ben mart dogumluyum +1 eklemek gerekiyormus dediler oyle degilmi sendeki
ZeynepDemirboa Canım ben de çok merak ediyorum lütfen bana da baaaak 🙈 20 yaşındayım 9 Nisan son adet tarihim noluuuur🤲🏻🤲🏻🤲🏻 @deletedmom204