Kizlar bende dun cati muayenesi oldum benmde acidi doktor kasma kendini dedi ama acidi o biranlik birsey zaten sonra bittikten sonra hafif agrin ve kanaman olabilir dedi endiselenme dedi kanamam oldu cok gelmedi oyle ara ara az az geldi bugunde cok azıcık gelmiş sizlerde de kanaması olan varmı öyle birde cati muayesinden sonra 2 3 gün sonra doğum oluyor diye