Hemşireyim ve 3 buçuk sene özel hastanede çalıştım. Şuanda gebeyim hem özel hem devlet kontrolüne gidiyorum ve ilgi özelde olsa devlette olsa doktoruna bağlı. Muayenelerde çok güzel ilgilenip doğum zamanı hiç ilgilenmeyen özeldeki doktorlarda var. Doğumumu bir sıkıntı olmazsa kesinlikle devlette düşünüyorum. Hem maddi olarak o kadar para vermek çok saçma geliyor ve devlet hastanelerindeki cihazlar ve imkanlar daha fazla. Bir sıkıntıyla karşılaştıklarında hoop gönderiyorlar devlete. Özeldekilerin ilgisi tabiki bir tık fazla olacak bir sürü para ödüyorsunuz lakin devlet hastanelerindeki ebeler olsun doktorlar olsun özellerden çok daha Fazla gebe doğum vs görüyorlar daha tecrübeli olduklarını düşünüyorum.