Zehra061 aynen ya anlara şehir hastanesi ben de gittim tahliller için bir iki tiroidim düşükmüş bana söylemedi doktor ne kadar önemli düşünün . Sonra bir kaç hafta sonra özele gittim o ilaca başlattım o kadar
günüm boşa gitti . Başka bir zamanda kontrole gittim detaylıyı özelde yaptırmıştım , ona trip atıyorlar , ne alakaysa , birkaç doktor fikri almışım neyi kötü ki bunun .