Kızlar buradaki konumuz özel mi devlet mi değildi ya, özellerin gereksiz pahalı olmasıydı. Lütfen gereksiz yere gerilmeyin. Sonuçta hepsi bizim doktorlarımız yani özel ya da devlet kişisel bir tercih neyi beklediğine göre değişebilir. Ben özeli tercih edene de devleti tercih edene de saygı duyuyorum. Lütfen birbirimize saygılı olalım. Kafayı mı yedin 10 bin lira verilir mi diye eleştirmek kimsenin haddi değil. Vermek ya da vermemek kişinin tercihi kimseye yargılamak düşmez. Herkes bebeğini ve kendini düşünüyor sonuçta.