Dualar07 Elifkskl dündü adet günüm ama son 20 dakikadır adet agrısı yaşıyorum korkuyorum yine düşük olmasın diye 😪
Ladyy Dualar07 hiç korkmayın normal bu ağrılar. Alkah korusun lekelenme kan görmediğiniz sürece sıkıntı yok. Keseniz genişliyor adet sancısı gibi ara ara vurcak.
cnn34 Dualar07 canım adetinin ikinci günü kan sonucun 17 çıktıysa pek sağlıklı durmuyo 😣 dikkat et olurmu inşallah düzenli yükselir mutlaka takip et 🙏🏻🙏🏻 kendimden biliyorum
Dualar07 __Papatyaaa__ gerçekten mi nekadar süre geçmişti adetin üzerinden değer kaçtı yemin ederim ben salağım 1 saattir psikolojimi bozuyorum yazılara bakıp kimyasalmı değilmi diye 😢
eliffkrts Dualar07 sakin ool hamilesin minicik bebeğin içinde sakin olmanı istiyor 🤗 derin nefes al 2 gün sabret, artışı gördükten sonra telaş başlıyor, kese var mı, bebek var mı, sağlıklı mı falan falan.. 🤭 Tebrik ederim 🌿
Emosss35 Dualar07 ilk gebeligimde benim boyle cikmisti ikinci cizgi zor bile gozukse var demekmis ama sen yine kan veremiyorsan hemen iki gun sonra sabah ilk is bi test daha yap
Dualar07 Emosss35 kan bugun verdim 17,6 çıktı 🤷🏻♀️ Nedir bilmiyorum Pazartesi tekrar verip doktoru arayacam
Emosss35 Dualar07 0-10 arasi gebelik yok demek sizin daha cok basinda insallah vardır rabbim hayirlisini nasip etsin 🤗
Mne_Serra Dualar07 hevesını kırmak ıstemem ama adet öncesi hormonlardaki artış sebebi ile bu kadar silik cizgi cıkabılıyor süphen varsa kan testi en garanti olanı canım
Mom850 Dualar07 bugün kan vermişsiniz 17.6 çıkmış benim bildiğim 10 ve üzeri Hamile oluyor. İnşallah giderek artar Rabbim bana da nasip etsin Allahım