Dualar07 Canım geçen ay benim 5 dk sonra testte ikinci çizgi silikti gabelik yok dedi doktor.regli oldum tabi.ama sen ikinci testini yapmasın ve daha belirgin çıkmış 3 dk en geç emen çıkıyor varsa eğer testte . Hayırlı olsun canım kan ver bizede haber et hadi bakalım inşallah vardır. Kaç aydır bekliyorsun