eliffkrts Dualar07 sakin ool hamilesin minicik bebeğin içinde sakin olmanı istiyor 🤗 derin nefes al 2 gün sabret, artışı gördükten sonra telaş başlıyor, kese var mı, bebek var mı, sağlıklı mı falan falan.. 🤭 Tebrik ederim 🌿
Dualar07 eliffkrts oğluma 6 yıl önce hamile kaldıgımda hiç ağrılarım olmazdı her hamilelik yeni bir resetlenme çünkü hepsinden farklı ve yeni tecrube ediyorum sanki şuanda galiba 3 haftalık falan gebeyim çünkü adet döngüm kısa adet sancısı gibi agrım var Allaha sığındım ona emanetiz Ekim’de kürtaj oldum mayısta kimyasal oldu inşallah bu hayırlısıdır ve benimledir dua edelim birbirimize çünkü yer gök dua 🤲
Ankara_06_ Dualar07 Canım gördüm ben hayalet çizgi var yeni olduğundan böyle çıkmış olabilir sen bi kan ver için rahat etsin. Hayırlı haberler alırsın inşaAllah Rabbim kucağını doldursun.
Dualar07 ☘️☘️☘️ dünden beri verdiğiniz her cvp için ettiğiniz her dua için ve psikolojimi yükseltmek için ettiğiniz her cümle ve güzel kalbiniz için hepinize teşekkür ederim allah ne duanız varsa kabul etsin inşallah 🍀🍀🍀🍀
cnn34 Dualar07 canım adetinin ikinci günü kan sonucun 17 çıktıysa pek sağlıklı durmuyo 😣 dikkat et olurmu inşallah düzenli yükselir mutlaka takip et 🙏🏻🙏🏻 kendimden biliyorum
cnn34 Dualar07 27-28 günde canım. ben adetimin ilk günü öğrendim 36 çıktı beta. bi süre düzenli arttı ama sonra düşmeye başladı kanamam başladı ve dış gebelik olduğu anlaşıldı
Dualar07 cnn34 rabbim kimsenin başına vermesin inşallah üzüldüm canım ben 25-26 günde bir oluyorum bugun 26. Gündü Pazartesi tekrar kan verecem bakalım inşallah değerler yükselir
Reyhan- Dualar07 çizgiyi gördüm ama çok hafif oyuzden biraz bekle öyle kan ver derim ben benim 3 gün gecikmem olmuştu 480 lerde bişi çıkmıştı bana bi hafta sonra tekrar gelmemi eğer 1500 geçerse sağlıklı gebelik olucağını söylediler oyuzden acele etme derim ben bi hafta daha bekle test yap daha belirgin çıkarsa direk muayene ol kan testine boşuna para verme
Dualar07 Eylul1987 devam ediyormu hala gebeliğiniz peki dün geceden beri kafamda hep negatifleri kurdum da kurdum rüyama girdi bhcg sonucum 50 ye çıkmıştı hayır olsun inşallah
Eylul1987 Dualar07 testi en son cuma verdim bi daha test yapmadim. Zaten gunumde gelmemisti oran suan dusuk rabbim yukseltmesini de nasip eder insallah. Bi hafta sonra falan test vericem tekrardan
Eylul1987 Dualar07 benimki bundan daha silikti oraya cevirdim buraya cevirdim sagdan baktim soldan baktim anca belli oluyodu. Yarim saat sonra biraz daha belirginlesmisti