Dualar07 198697 daha gecikmedim bugun olmam gerekiyordu adet döngüm 26 günde bir oldugundan geç döllenme ilk oğlumda da yaşadım 6 gün önce yaptım negatif 3 gün önce yaptım negatif bugun yaptım bu şekilde çıktı
Sibel93 Dualar07 benim de ilk zamanlar böyleydi 3 gün sonra yaptım braz daha belli oldu daha erken oldugu için böyle çıkıyor ben kendim öyle gördükçe bir sürü test yaptım artk psikolojiyi bozmuştum 😊😁
Dualar07 Sibel93 Nur_grvn Nursimaib33 manavgat şuanda çok yağmurlu gök yırtılıyor sanki yarın saat 11:40 da gidecem sağlık ocağında randevu aldım hem belki biraz daha belirginleşir
Nur_grvn Dualar07 aaaa tıpkı benim testim gibi çıkmış var canım. Yarın gidip kan ver yada akşam git kan ver. Ben hiç durmamış gitmiştim. 😊
Nursimaib33 Dualar07 var canım ama çok yenı bir kac gun bekle kan testi yaptır benimde böyle çıktı kan testı 15 günlük çıktı
Dualar07 Bfduam Meloss37 Elifkskl Ladyy Mega123 GulcanDongel [url=https://hizliresim.com/GNbQ5W][img]https://i.hizliresim.com/GNbQ5W.jpg[/img][/url] Sabah yaptığım test hemen belirdi saat 11:40 da sağlık ocağında olacak inşallah 😍😍
Hafise Elifkskl evet bende bu şekildeyken negatif cıkmıştı maalesef hani teste ümit baglamak iyi değil kan garanti yani
Ladyy Dualar07 bende ilk böyle gördüm kendi kendime dedim yok canım teste sıkıntı vardır dedim 1 hafta sonra adetim gecikince tekrar yaptım bu sefer çok net çıktı tam 6 haftalık gebeyim. Ayrıca kanda daha iyi sonuç alırsınız.. tahlil verin derim.
Dualar07 İnşallah inşallah ilk çocugumdaki belirtiler ve ben 10 gündür bütün belirtileri yaşıyorum 1 aydır doktor kontrolünde bütün yumurtlama çatlaması falan inşallah inşallah 🙏🙏