Dualar07 adetinin 15 gün geçmesini bekle bende şuan 34 haftalık hamileyim adetim geçmişti yapıyordum test her gün negatif çıkıyordu sonra bıraktım test yapmayı 15 günümün dolmisini bekledim yaptım test 15. Günde 2.çizgim pembemsi çıkmıştı kan verdim 220 çıkmıştı betam 1 haftada 3bin kusuratlara çıkmıştı