aysem09-01 6+2 de gittim kalp atışı olduğunu söyledi doktor gösterdi de bebek hareket ediyodu minicik bide bişey pıt pıt atıyordu o kalpmiş 🐣 ama sesini dinletmesine rağmen ben duyamadım çok küçük olduğu için sesi tam net değil dedi ama ritim görüntüsünü çıkarttı ultrasondan