seydaomer elmira4142 Benim iştah aynı ama saldım çok kendimi ya 30 kiloyu yeni vermiştim oysaki ama olsun yine veririz inşallah 🤪😄
seydaomer citlenbigim2212 Ne güzel 😍 bende 24 yaşındayım bir oğlum var şimdi kardeşini bekliyoruz nasipse inşallah 🐣 bizde 6. senemizde 4 kişilik aile olacağız 🙏
Arzu_94 Denizyildizii benimde bulantım çoktu 1 haftadır yataktan çıkamıyordum dün prilam aldım sağlık ocağına yazdırdım oh be dünya varmış bugün hiç bulanmadı yemek bile yaptım
Denizyildizii Arzu_94 benim tüp bebek olduğu için çok ilaç kullanıyorum günde 7 çeşit. O yüzden birde bulantı için kullanmak istemiyorum. Resmen ilaçlarla karın doyuruyorum😄
Arzu_94 Denizyildizii anladım canım zencefilli çay içebilirsin 2 günde 1 doktorum öyle dedi bana tabi sende sor doktoruna inşallah bulantın geçer 🤲🏻❣️
aysem09-01 Denizyildizii benim de tüp bebek o ilaçlar mahvediyor zaten bizi bu Arada bizde 6+0 olduk bugün kalp atışını ne zaman duydunuz siz
seydaomer Arzu_94 Sallama çaylar oluyor ya onlardan kullanabilir miyiz acaba ? Bende zencefil limon çayı var liptonun sallama
Arzu_94 seydaomer paket çayların içeriği farklı olabilir sinemaki falan oluyor onlarda o çok zararlı mesela.. taze zencefil daha iyi olur bence canım en azından be olduğu belli riske atmamak lazım
seydaomer Yaaa inanılmaz heyecanlıyım sizde de öyle mi yani sanki ikinci çocuğum değilde ilk olacakmış gibi her şeyi unutmuşum ve daha çok yeni olmasına rağmen yüreğim ağzımda geziyorum degisigim çok🤩
seydaomer aysem09-01 6+2 de gittim kalp atışı olduğunu söyledi doktor gösterdi de bebek hareket ediyodu minicik bide bişey pıt pıt atıyordu o kalpmiş 🐣 ama sesini dinletmesine rağmen ben duyamadım çok küçük olduğu için sesi tam net değil dedi ama ritim görüntüsünü çıkarttı ultrasondan