Elfelf475 seydaomer aminnn 🤲🏻 3 hafta sonra kontrol günü verdi doktorumuz cinsiyet de belli olur dedi ama 14. Hafta daha erken sanki x deyip bir ay sonra y demesini istemem emin olmadan duymak istemiyorum 😂
seydaomer Elfelf475 benim doktorumda 12 haftada tahmini söylüyorum 16da netlesir dedi ama tabi garanti olan 16dan sonrası 😄
Zlhzynp Benimde 5+5 2.çocuğum 32 yaşındayım. Bizim doğum da 27 Kasım dendi ama nasip bulantılar perişan etti ama prilam dr kullanıyorum kendime geldim ya🙏
seydaomer Zlhzynp Ay bulantı çok zorluyo yaa birde benim en büyük sikintim midem hep dolu dolu ve siskinligim var karnım ve midem gazdan patlayacak gibi sert şişiyor
aysealtuntas seydaomer aminnn🤲🏻Rabbim hepimizin evladını hayırlısıyla sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🤲🏻❤️
annesininmelegi41 Sevinc35 12+1 şuan 9 gün sonra randevumuz var doktor o zaman söyleyecekmiş cinsiyeti 11+4 teydi kontrolüm anladı yada gördü sanırım cinsiyeti bi sonraki geldiğimde söyleyeceğim dedi
Aminee32 Bende 11+2 yim pazartesi günü 12+0 ile ikili testim var cinsiyeti bende çok merak ediyorum 🐞
Sevinc35 minikask35 bizimde geçen hafta %90 erkek dedi 16. Hafta da kesinleştirelim dedi.Bakalım yanılma oluyormu değişirmi bilemiyoruz