Mutlulugumm123 Gunes3434 inşallah 🙏 aslında bazen kendimi telkin edebiliyorum ama sonra içime bisey çöküyor çok çaresiz hissediyorum kendimi
Mutlulugumm123 SutlacimiYedimmiBen suni sancı çok zorladi beni yoksa bu kadar takmazdim da kendi sancimla olur inşallah bu bebegm
SutlacimiYedimmiBen Mutlulugumm123 bnmkide suniydi. Ucunda bebegine kavusmak var o aci insana tatli geliyor🤸♀️insllh bnmki bu kendi sancmla olurda evde ceker oyle giderim 🤲
Hatice11 Mutlulugumm123 Bende aynı şeyi düsünüyorum.Kendi sancılarımla ilki 19 saat sürmüstü.Üstelik doğuma da gitmemistim kontrole gittim 1 cm açıklıkla yatışımı yaptı doktorum bırakmadı.🤦🏻♀️ Inşallah daha kolay olur bu doğumlarımız Allah’ın izniyle.Dua etmekten baska yapcak bisey yok 💐
Mutlulugumm123 SutlacimiYedimmiBen Iste bende oyle cok istiyorum evde baslarsa kendiliginden hani daha hzli ilerler hem daha ck acimaz belki suni istemiyorum sadece
SutlacimiYedimmiBen Mutlulugumm123 insan evde sancisini cekerse faha rahat eder ister uzanir ister dusa girer ister yurur ama hastanede cekince nstye bagli kalıyorsun 😬
Mutlulugumm123 Glcnatl ondan da korkuyorum canım ben ama bebegim için hangisi daha saglikliysa tabi ki Rabbım hayırlısını versin inşallah 🙏 🙏
Buketkucuk Mutlulugumm123 her doğum bir değildir canım, ilki zor geçti diye bu da zor geçecek demek değil. Kendini zor geçecek diyerek negatif düşünerek şartlama. Moralini yüksek tut neyi söylersen o olurmuş, pozitif düşün pozitif olsun inşallah🦋🙏🏼
Mutlulugumm123 Buketkucuk Amiin inşallah 🙏 dedigim gibi bugün modum yüksek oluyor güzel şeyler düşünüyorum hayal ediyorum. Hoop ertesi gün karamsarim hepten… 39+1 haftalık olduk inşallah hayırlısıyla kucagima alırım 🍀🍀🙏
Buketkucuk Mutlulugumm123 hamileliktende olabilir biraz, doğum yaklaştıkça stres de yapıyor insan ister istemez 😌
Melikefurkanikra Mutlulugumm123 sakin ol hiç düşünme bu belki daha kolay geçecek bilki kendiliğinden açılıp doğuracaksın bilemezsin bol bol doğumu kolaylaştırıcı şeylere bak egzersiz yap ama kötü düşünme.
Mutlulugumm123 Melikefurkanikra artik saldım ya bide diyorum bi haff bel sancım olunca heyecan yapıyorum, diyorum sancım geri gidiyor heyecan yaptığım için mi acaba
Mutlulugumm123 Buketkucuk evet cok farkli ya aglayasim geliyo bi sinir geliyo cok baska bu hamileligim ya
Melikefurkanikra Mutlulugumm123 olabilir heyecan yapma sancın oldukça sevin bence doğuruyorum diye en mutlu an.