Mutlulugumm123 Meryem Ana otunu bı araştırın siz dogumdayken üzerine biri okusun sanırım suya koyuluyor o açıldıkça rahimde açılıyormus birde inşikak süresini 7 kez suya okuyun(tilavet secdesi var bu surede) doğuma girerken icin Allah’ın izniyle kolay olur doğumunuz insaAllah