Kizlar 38+4 haftalik 2.gebeligim ama gel gelelim ki ilk dogumum suni sanciyla uzun sürdüğü için şimdi doğumdan çok korkuyorum nasip olursa eşim de girecek dogumuma ama o sancı anından çok korkuyorum ya dikiş falan geçtim de ağlamak geliyo içimden hep saçma gelebilir ama durum bu bol bol dua ediyorum Rabbim bu yolda beni yalnız bırakma diye ama içim ferahlamiyo napmaliyim 🙏