Yani okudugum kadariyla mesut beyi herkes çok sevmiş. İyi bir doktormus.
İkinci olarak herkesten para istemesi.
Sadece şunu acikliyor. Çok dardaymis demekki yoksa böyle birşey yapması mümkün değil yanlis.
Ama iyiliklerini sayfalarda okumuştum. Hakkında hayırlısı olsun inşallah. Kendisini tanımıyorum ama. Yinede rabbim onunda yardımcısı olsun