Okudum ne desem bilemedim..zamanin da biz de vermiştik ve o hafta içinde dediği tarihte geri verdi zaten parayı..Ben de çok sasirmistim o zaman ama gözü kapalı vermiştim çok zor pimpirikli bir hastaydim çünkü hakkı çok geçmişti. Bunları okuduğumda üzüldüm doğrusu. Rabbim refaha kavuştursun bu durumlarından. Ben yine yazmayacaktım da dolandiricilkm olayı fena girdiği için olaya yazmak istedim.Tabi hastaneden ayrılma üstüne geldiği için konu sizde haklisiniz böyle düşünmek ile . Belki normal olan biz degildik😀