Bu nasıl bir saçmalık, bir hocam çocuğunu kucağına verdiği için Mesut Karakuş’a dua ederken birkaç ay sonra bu para muhabbetini duymuştum. Şaşırmıştım. Herkes ona git git derken ben Nereida Aksoy ile başlayıp devam ediyorum. Burda yazılanları okudukça hastaneden inanılmaz soğudum. Nasıl bir şans bu? Böyle bir şey yaşanıyor ve bu inanılmaz üzücü. Umarım kimse mağdur olmaz, biz kafamızsa soru işaretleriyle Reyap’a devam edebiliriz.😒