5 yıldır çalışıyordu o hastanede o kadar para kazanıyor bizlerden 1500 lira borç isteyecek ne geldi acaba başına dolandırıcı olsa önceden de olurdu sanki. Ya ben korktum sahte doktor olmasından ama diploması falan vardı cerrahpaşa mezunu bide bu arada normalde whatsabında karısıyla çocuklarıyla fotosu vardı bende artık gözükmüyor fotoğraf