MerveBicici ne gibi sizce ?birde duygu hanım varmış o da iyi bir Dr yazmışlar ama o da ayrılacakmış ,eğer mesut beyin gittiği yer bize uymazsa ona gidecektik,duygu hanım da birinciye gideceğim yüksek ihtimal istifamı verdim bekliyorum dedi bakalım ne olacak ,hiç söylemedi de mesut bey daha bi hafta önce gitmiştim