Seydacann Mom090 6+3 . Günde 1.5 paket içiyordum şimdi yarım paket bazen biraz fazla.. azaltıyorum günden güne ama çok zorr
VeraVrea Okuduklarıma çok üzüldüm. Aşırı bağımlılarda günde bir sigara içilsin stres yerine yi duymuştum ama bir bucuk paket, yarım paket.. neler diyorsunuz böyle 😔 içmiyorum deyip, içmeyeceksiniz arkadaşlar lütfen ramazanda oruç gibi..
Mom090 VeraVrea İlk zamanlarımda yarım paketti şuan 2-3 adet sadece. Onu da bırakmak için çabalıyorum.
Pinar-gg Bende 10 yıldır içiodum ultrasonda götdüğüm an bıraktım çünkü bize zararı warken minicik bebeğin gelişimini hayatını etkilemeye hakkım olmadgnı düşündm içim elvermedi içmeye çok mutluyum doğumdan sora bş keyif sigarası içebilirm😀
Mom090 Pinar-gg Ne güzel maşallah darısı isteyip de yapmak isteyenlerin başına 🤗 Sağlıcakla doğsunlar da herşey hallolur 🤲🏻
Sibel87 Mom090 bende öğrendiğim gibi bıraktım zaten içemem tiksiniyorum..ilk gebeliğimde baya zorlanmıştım ama bırakmıştım.bence 1 gün tutun kendinizi zor olacak ama sonra şu kadar gün dayandım başlayamam diye düşüneceksiniz bidaha en azından içmeme gibi bir sebebiniz var o da Bebişiniz ☺️
Mom090 Sibel87 Ayneen öyle canım. Deneyeceğim kendime de söz verdim. Yapacağım, başaracağım. Herşey bebeğimin sağlığı için .♥️
Gamzzelianne Mom090 bende deli gibi içerdim hala tam bırakamadım ama bebeğimi düşünüp elimden geldiğince az içiyorum. Hatta diyebilirim ki yanımda içen biri yoksa hiç içmiyorum. İlk denediğim 2 gün senin gibi bende zorluk çektim ama sonrasında gün içinde aklıma bile gelmemeye başladı. Önemli olan bırakmak için yöntem değil tabiki irade canım sürekli bebeğini düşün iradeni güçlendir 😊
Mom090 Gamzzelianne Öyle tabiki. İrade en önemlisi. Benimde bu konu da zayıflığım var. Ama Deneyeceğim. Herşey bebeklerimiz için 🤲🏻
busranr06 Mom090 gunde bir bucuk paket iciyordum ögrendigim an bıraktım canım. Emin ol onun zarar gormesını isteyecek son kısı bıle değilsin. Annesi olarak onu koruman gerek. Dogumdan sonra ıcersın
Bestofatma Mom090 kendiniZi nasıl kandırdığınızın farkında mısınız? Benim annem içmemiş…benimde bünyem zayıf içmekle alakası yok bunun vs vs bilinçaltınızda hala sigarayı savunmak isteyen şeyler var ne diyebilirim🤲🏻
Mom090 Bestofatma Sen kendinle alakalı olanı söyledin annem kullanmış benim bünyem zayıf diye? Bende annem bende kullanmamış ama bünyem zayıf diye ? Sigarayı savunduğum cümle nerde acaba ? Yargılamak adına neden bu şekilde konuşursunuz anlamam. Sigarayı savunsam burdan bırakmak için bı nebze de olsa tecrübeli arkadaşlara sormam. Yaptığınız söylediğiniz şey nasıl denir. bişey demek istemiyorum. Teşekkürler yorum için . İyi Geceler ✋🏻
Ervaerva Bir insanın evladından daha önemli hiç birşeyi olmadığı için onun içinde hiç birşeyden vazgeçemediği düşüncesi sizde yer etsin sigara nedir çekip üflüyorsun sanada yazık evladınada . Bence doğuma kadar ve doğumdan sonrada içmemeye gayret et bacım Zordur illaki ama imkansız değildir
Mom090 Ervaerva öyle Tabiki ben daha hızlı daha çabuk tecrübeli olan annelere sormak istedim. Deneyeceğim sabredeceğim herşey bebeğim için 🤲🏻
Derinin-annesi Mom090 öncelikle cok sartlamayın kendınızı.Eger mecburmuş gibi isterseniz ters tepebilir.Beynınızı kandırın:) Sigara aklınıza gelınce şu işimi yapayım oyle içeriö diye diyr erteleyin.8.haftamda bıraktım.Su an 29+4 üm belkı dogumdan sonra bile içmem.Günde iki pakete yakın içerdim.Bırakmam benı bile sasırtıyor 😁
Senayyalcin Mom090 Seni o kadar iyi anlıyorum ki sigara içmeyen bağımlısı olmayan biri anlamaz,ben de hafta da 1-2 ye düşürdüm eşim bile inanamıyor ben olsam dayanamam diyor ama işte insanın aklına girince nasıl çıkmadığını biliyorum sigaranın.Yine de tabi ki hiç içmemek için direniyorum 😊
Mom090 Senayyalcin Ah şu halden anlayan insanlar yok mu 🤗 yanyana olsakta sarılsak diye iç geçiriyorum. Benim eşimde öyle şaşırır. O içtiğim 2-3 adet sigarada 1-2 belki 3 gün arayla içtiğim. Ama işte anlatamıyorsun ben burda bırakan çok anne adayı gördüm. Tecrübe edindikleri için de sormak istedim. İnanıyorum bununda üstesinden geleceğim🤲🏻
Senayyalcin Mom090 Kesinlikle öyle sana tavsiyem kendini asla içmiycem diye zorlamaman ne kadar diretirsen aklına geliyor.Bazen böyle salınca unutup haftalarca içmiyorum yine de tabi ki zor.Dediğim gibi içmeyen insanın gelip evladını düşünmüyor musun gibi tepkiler vermesi çok doğal ki yaptığımız şeyin ne kadar zor olduğunu anlayamazlar😊İyi geceler,sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım🦋
Mom090 Senayyalcin Canımsın. Allah razı olsun kuzum. Hepimiz inşallah sağlıcakla kucağımızs alırız minişlerimizi ♥️🤲🏻