Seda-34 Zaten hep derler bırakmak için beyinde bitirmek önemli diye.. Benim baş ağrısı migrene dönünce çekilmez bi hal alıyor. Söyledikleriniz çok çok doğru işte kendimize bu dönemde hemen geçer ağrı çekmeyiz diye belki de kandırıyoruz 🤦 Sonrasında ağrım geçiriyor ama içtiğim dakikadan sonraki o vicdanım, o pişmanlığımı dile getiremem.. Anlatamam yani 😔 Dediğinizi uygulayacağım sabredeceğim. Teşekkür ederim düşünceleriniz ve teselliniz için 🌼