NazLByrmgLuu CaglaYusuf yeni şehirde yapıcam dogumu ama devlette yada fakultede gerek yok bence o kadar para vermeye 🤭
CaglaYusuf Sürekli olan bişey değil birde ben fazla paniğim o yüzdn özel ilgilenilsin diye özeli tercih ettim memnunumda herkesin kendi fikri tabiki saygı duyarım
NazLByrmgLuu CaglaYusuf yo bende özele gidiyorum ama dogumu fakultede yada şehir hastahanesinde düsünüyorum devlette çünkü özellerin fiyatı çok yüksek dogum parası 😞
CaglaYusuf NazLByrmgLuu tabiki öyle ama asıl meselede doğum işte bende çok korktugum için sehir hastanesinde doğum yapan oldu çevremde bikaç kişi enfeksiyon kaptılar sonra bide doğumda çalışan ebe arkadasımdı onun anlattıklarını duyduktan sonra asla dedim zorda olsa veririm o parayı ama asla yapmam yani rahat olurum
burcuali38 Ben Silifkedeki Olbamed Hastanesine gidiyorum.Mehmet Toyaksi doktorum çok memnunum bende doktorumdan 😉
Nurglnsal Cansuzekiozdemir renkli ultrason için gidicem bebişimi tam görmek istiyorum dayanamıyorum 😍
MerDa Ben şehir hastanesine gidiyorum gayet memnunum ilgi var her türlü bölüm var ufak birşey de yönlendiriyorlar seni özele gidemeyen varsa hiç tedirgin olmasın şehir hastanesi de güzel ama doğumu bilemeyecem 😊
SibelGk MerDa hangi doktor ? Ben Hayri Gürbostana gittim bir kere Başka da gitmedim şuan 9+6 haftalık olduk