MerDa hepsi bir bütün ,doktor kötü olunca hastane saray da olsa en ufak hatada bedeli biz ödüyoruz ama doktor ne kadar iyi olursa olsun hastanede bir enfeksiyon kapsak iki aydan önce toparlayamıyoruz bunların ikisi de iyi anestezi uzmanı kötü olunca doktor da hastane de bir şey yapamıyor Doğum burnunuzdan geliyor...aslında yolun başında doktor doktor gezip hastaneleri araştırıp son 4-5 ay rahat rahat hazırlık yapmak gerekiyor ben ilkinde öyle yaptım şimdi ikinciyi bekliyoruz yine en az 3 doktor gezmişimdir 😇🤔🌸🌸🤰🏻🤱🏻