Kızlar özele gitmek istemiyorum belki daha iyidir fakat eşim götürmez hani ya yeni açılan hastane yada üniversite ben üniversite de doktorların diğer hastaneye göre iyi olduğunu düşünüyorum fakat şehir hastanesinde de odalar ayrı banyo falan var diye düşünüyorum henüz daha erken 9+5