Arzuska Selamm bende kocaeli 25.haftadayız😇 yaşar çeğişe gidiyorum doğum için akademi ya da özel Kocaeli hastanesini düşünüyorum 🤔 kararsızlık ve hazırlıklara üşenme ile geçiyor günler 😅
Babyyyymother leyla_ok rica ederim geçmiş olsun bu arada eğer sezeryan olursa büyük ihtimal en geç seninde temmuzun son haftasında olur bu arada kasılma tam olarak nasıl oluyor nasil anladin 😊
Linam6868 Hilal-54 25 haftalık hamileyim temmuzun 13 gibi doğum gözüküyor tabi sezeryan veya erken gelmezse Adana yaşıyorum Özel Ömür de Kadriye hanıma gidiyorum 🙂
leyla_ok Babyyyymother Alttan muayene etmişti ve vücudumu aşırı kasmıştım tüm kaslarım vücudum kitlendi iki büklüm kalmıştım.Kötü olunca doktorum hayatta normal doğum yapamazsın dedi.Sezayen olacağım bu yüzden.Vücudum kitleniyor Malesef.
1250478 Hilal-54 Ankarada yaşıyoruz doğum 23 temmuz görünüyor ve doğru düzgün bişey almadık erken olduğunu düşünüyordum ki buradakileri görene kadar🙈
Mrc34 Arya223 ben de bugün oda bakmaya giriştik bı anda 😄 kıyafet vs de bikac günde toplu alınır diye düşünüyorum ama burda görünce bilemedim çok mu rahat davraniyorum
Arya223 Mrc34 yok ya canım bence de toplu alınır yıkanır ütü ve çanta koyarım dıye düşünüyorum hayrlısı ıle ınşaallah
Ladybird25 Hilal-54 25+2 12 Temmuz gözüküyor Doğum bakalım hayırlısı Erzurum dan selamlar bu arada inşaallah Ramazan’dan sonra başlıyorum hazırlıklara şimdilik abisinden kalan bir kaç zıbın falan yıkayıp ütüleyip kaldırdım
Babyyyymother leyla_ok anladim şimdi evet bazen öyle şeyler olabiliyor hakkında hayırlısı olsun inşallah ikisinde de önemli olan bebeklerimize kavuşmak zaten şekli hic önemli değil 🌸
Gupssse Hilal-54 ankaradayım.23 haftalık olduk eksikler var azar azar almaya çalışıyorum ama daha cok var.daha bir çok sey e karar veremedim..kanguru ve puset konusunda ;(
leyla_ok Babyyyymother Sağlıklı olsunlarda doğum şeklinin hiçbir önemi yok.Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🌸
Mrc34 Arya223 dimi dimi bence de ben evimi duzerken de hiçbi sey almamıştım önceden bı haftada bitirmiştik ona guveniyorum 😄 3 4 defa çıksam tamamlanır